Nedaří se mi připojit čističku vzduchu Philips k aplikaci
Zveřejněno dne 4. prosince 2023
Pokud se vám nedaří připojit čističku vzduchu Philips k aplikaci, více informací naleznete v následujícím článku.
Informace níže se netýkají modelu AC065x. Pokud vlastníte model čističky vzduchu Ac065x, prohlédněte si následující sekci „Model AC065x se nechce připojit k aplikaci“. Existuje několik důvodů, proč se čištička Philips a chytrý telefon nechtějí propojit pomocí Wi-Fi. Chcete-li problém vyřešit, postupujte podle kroků níže.
Ujistěte se, že je váš telefon připojen k 2,4GHz (domácí) síti Wi-Fi a ne k 5GHz síti Wi-Fi nebo veřejné síti Wi-Fi. Aby párování proběhlo úspěšně, doporučujeme před párováním vypnout na telefonu mobilní data.
Jakmile je spotřebič připraven na párování, zkontrolujte, že se na seznamu sítí Wi-Fi na telefonu nachází položka „PHILIPS Setup“ (viz obrázek níže). Pokud položka „PHILIPS Setup“ na seznamu chybí, jedná se o problém s hardwarem. Kontaktujte nás. Pro další informace o stavu kontrolky Wi-Fi na zařízení si přečtěte uživatelskou příručku svého modelu.
Ujistěte se, že je váš telefon připojen k domácí síti Wi-Fi, ne k síti „PHILIPS Setup“. Pokud je váš telefon připojen k síti „PHILIPS Setup“, pak na začátku párování ručně přepněte připojení ze sítě „PHILIPS Setup“ na vaši domácí síť Wi-Fi.
Nezapomeňte ve svém chytrém telefonu povolit následující oprávnění: „Fotoaparát“, „Poloha“, „Úložiště“, „Bluetooth“ a „Místní síť“.
Zkontrolujte, zda jste zadali správné heslo k síti Wi-Fi. Heslo rozlišuje velká a malá písmena a má délkové omezení 63 slov. Nelze používat zvláštní znaky.
Ujistěte se, že je název domácí sítě Wi-Fi správný. V názvu sítě se rozlišují malá a velká písmena.
Pokud na telefonu používáte službu VPN, vypněte ji.
Pokud váš router umístil toto párování na bílou listinu a blokuje je, vypněte bílou listinu routeru, čímž zajistíte úspěšné párování.
Telefon a čističku vzduchu Philips udržujte ve vzdálenosti do 10 metrů od routeru.
Ujistěte se, že máte nejnovější verzi aplikace.
Další elektronická zařízení, blikající zdroje světla nebo signální stanice mohou připojení Wi-Fi rušit. Ujistěte se, že se čistička vzduchu Philips nachází v dostatečné vzdálenosti od podobných zdrojů rušení a pokuste se provést párování se sítí Wi-Fi ještě jednou.
Níže uvedené informace se týkají pouze modelu AC0650. Pokud vlastníte jiný model čističky vzduchu, přejděte na sekci výše „Zařízení není správně připojeno k síti Wi-Fi“.
Zařízení není správně připojeno k síti Wi-Fi Pro selhání připojení mezi modelem AC0650 a telefonem existuje několik důvodů. Prohlédněte si následující kroky, které pomohou problém vyřešit.
Ujistěte se, že je váš telefon připojen k 2,4GHz (domácí) síti Wi-Fi a ne k 5GHz síti Wi-Fi nebo veřejné síti Wi-Fi.
Nezapomeňte ve svém chytrém telefonu povolit následující oprávnění: „Fotoaparát“, „Poloha“, „Úložiště“, „Bluetooth“ a „Místní síť“.
Zkontrolujte, zda jste zadali správné heslo k síti Wi-Fi. Heslo rozlišuje velká a malá písmena a má délkové omezení 63 slov. Nelze používat zvláštní znaky.
Ujistěte se, že je název domácí sítě Wi-Fi správný. V názvu sítě se rozlišují malá a velká písmena.
Ujistěte se, že jste přihlášeni ke svému účtu Philips. Přihlásit se můžete před nebo během nastavení připojení Wi-Fi.
Pokud na telefonu používáte službu VPN, vypněte ji.
Pokud váš router umístil toto párování na bílou/černou listinu a blokuje je, vypněte bílou/černou listinu routeru, čímž zajistíte úspěšné párování.
Telefon a čističku vzduchu Philips udržujte ve vzdálenosti do 10 metrů od routeru.
Ujistěte se, že máte nejnovější verzi aplikace.
Další elektronická zařízení, blikající zdroje světla nebo signální stanice mohou připojení Wi-Fi rušit. Ujistěte se, že se čistička vzduchu Philips nachází v dostatečné vzdálenosti od podobných zdrojů rušení a pokuste se provést párování se sítí Wi-Fi ještě jednou.
Pokud jste dříve byli připojeni k aplikaci a pokusili se navázat Wi-Fi spojení zařízení s jiným účtem Philips, je důležité provést reset do továrního nastavení ještě před tím, než začnete znovu proces párování Wi-Fi. Zde jsou kroky, jak provést reset do továrního nastavení:
Stiskněte a podržte tlačítka napájení a změny režimu po dobu 10 sekund, dokud neuslyšíte pípnutí.
Pokud tyto kroky nepomohly vyřešit problémy s připojením k síti Wi-Fi, můžete zkusit provést reset do továrního nastavení.
Pokud tyto kroky nepomohly vyřešit problém, zkontrlujte aplikaci pro další informace o síti Wi-Fi a nebo nás kontaktujte.