• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Nedaří se mi připojit čističku vzduchu Philips k aplikaci

    Zveřejněno dne 4. prosince 2023
    Pokud se vám nedaří připojit čističku vzduchu Philips k aplikaci, více informací naleznete v následujícím článku.
    Informace níže se netýkají modelu AC065x. Pokud vlastníte model čističky vzduchu Ac065x, prohlédněte si následující sekci „Model AC065x se nechce připojit k aplikaci“.
    Existuje několik důvodů, proč se čištička Philips a chytrý telefon nechtějí propojit pomocí Wi-Fi. Chcete-li problém vyřešit, postupujte podle kroků níže.
    1. Ujistěte se, že je váš telefon připojen k 2,4GHz (domácí) síti Wi-Fi a ne k 5GHz síti Wi-Fi nebo veřejné síti Wi-Fi. Aby párování proběhlo úspěšně, doporučujeme před párováním vypnout na telefonu mobilní data.
    2. Jakmile je spotřebič připraven na párování, zkontrolujte, že se na seznamu sítí Wi-Fi na telefonu nachází položka „PHILIPS Setup“ (viz obrázek níže). Pokud položka „PHILIPS Setup“ na seznamu chybí, jedná se o problém s hardwarem. Kontaktujte nás. Pro další informace o stavu kontrolky Wi-Fi na zařízení si přečtěte uživatelskou příručku svého modelu.
    3. Ujistěte se, že je váš telefon připojen k domácí síti Wi-Fi, ne k síti „PHILIPS Setup“. Pokud je váš telefon připojen k síti „PHILIPS Setup“, pak na začátku párování ručně přepněte připojení ze sítě „PHILIPS Setup“ na vaši domácí síť Wi-Fi.
    4. Nezapomeňte ve svém chytrém telefonu povolit následující oprávnění: „Fotoaparát“, „Poloha“, „Úložiště“, „Bluetooth“ a „Místní síť“.
    5. Zkontrolujte, zda jste zadali správné heslo k síti Wi-Fi. Heslo rozlišuje velká a malá písmena a má délkové omezení 63 slov. Nelze používat zvláštní znaky.
    6. Ujistěte se, že je název domácí sítě Wi-Fi správný. V názvu sítě se rozlišují malá a velká písmena.
    7. Pokud na telefonu používáte službu VPN, vypněte ji.
    8. Pokud váš router umístil toto párování na bílou listinu a blokuje je, vypněte bílou listinu routeru, čímž zajistíte úspěšné párování.
    9. Telefon a čističku vzduchu Philips udržujte ve vzdálenosti do 10 metrů od routeru. 
    10. Ujistěte se, že máte nejnovější verzi aplikace.
    11. Další elektronická zařízení, blikající zdroje světla nebo signální stanice mohou připojení Wi-Fi rušit. Ujistěte se, že se čistička vzduchu Philips nachází v dostatečné vzdálenosti od podobných zdrojů rušení a pokuste se provést párování se sítí Wi-Fi ještě jednou.
    Wi-Fi chytrého telefonu – seznam
    Níže uvedené informace se týkají pouze modelu AC0650. Pokud vlastníte jiný model čističky vzduchu, přejděte na sekci výše „Zařízení není správně připojeno k síti Wi-Fi“.

    Zařízení není správně připojeno k síti Wi-Fi
    Pro selhání připojení mezi modelem AC0650 a telefonem existuje několik důvodů. Prohlédněte si následující kroky, které pomohou problém vyřešit.
    1. Ujistěte se, že je váš telefon připojen k 2,4GHz (domácí) síti Wi-Fi a ne k 5GHz síti Wi-Fi nebo veřejné síti Wi-Fi. 
    2. Nezapomeňte ve svém chytrém telefonu povolit následující oprávnění: „Fotoaparát“, „Poloha“, „Úložiště“, „Bluetooth“ a „Místní síť“.
    3. Zkontrolujte, zda jste zadali správné heslo k síti Wi-Fi. Heslo rozlišuje velká a malá písmena a má délkové omezení 63 slov. Nelze používat zvláštní znaky.
    4. Ujistěte se, že je název domácí sítě Wi-Fi správný. V názvu sítě se rozlišují malá a velká písmena.
    5. Ujistěte se, že jste přihlášeni ke svému účtu Philips. Přihlásit se můžete před nebo během nastavení připojení Wi-Fi. 
    6. Pokud na telefonu používáte službu VPN, vypněte ji.
    7. Pokud váš router umístil toto párování na bílou/černou listinu a blokuje je, vypněte bílou/černou listinu routeru, čímž zajistíte úspěšné párování.
    8. Telefon a čističku vzduchu Philips udržujte ve vzdálenosti do 10 metrů od routeru. 
    9. Ujistěte se, že máte nejnovější verzi aplikace.
    10. Další elektronická zařízení, blikající zdroje světla nebo signální stanice mohou připojení Wi-Fi rušit. Ujistěte se, že se čistička vzduchu Philips nachází v dostatečné vzdálenosti od podobných zdrojů rušení a pokuste se provést párování se sítí Wi-Fi ještě jednou. 
    Pokud jste dříve byli připojeni k aplikaci a pokusili se navázat Wi-Fi spojení zařízení s jiným účtem Philips, je důležité provést reset do továrního nastavení ještě před tím, než začnete znovu proces párování Wi-Fi. Zde jsou kroky, jak provést reset do továrního nastavení:
    • Stiskněte a podržte tlačítka napájení a změny režimu po dobu 10 sekund, dokud neuslyšíte pípnutí. 
    • Pokud tyto kroky nepomohly vyřešit problémy s připojením k síti Wi-Fi, můžete zkusit provést reset do továrního nastavení.
    Pokud tyto kroky nepomohly vyřešit problém, zkontrlujte aplikaci pro další informace o síti Wi-Fi a nebo nás kontaktujte.
     
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.